.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک بلاعوض4میلیارد ریالی به باغداران آملی

شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: دولت در اجراي سياست هاي حمايتي خود، بیش از چهار میلیارد ریال کمک بلاعوض به باغداران شهرستان آمل پرداخت کرده است.

سید مرتضی امینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در اجراي سياست هاي حمايتي، بیش از چهار میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به باغداران شهرستان آمل پرداخت شده است.

وی هدف از این اقدام حمایتی و اجرای طرح آبیاری قطره ای را صرفه جويي در مصرف آب و افزايش کمي و کيفي محصولات زراعي و باغي، امکان آبياري در زمين هاي شيب دار، افزايش سهولت و سرعت در اجراي آبياري، کاهش هزينه ها و افزايش درآمدي بیان کرد.

امینی، سطح باغ هاي آمل را حدود ده هزار هکتار اعلام کرد و افزود: از این مقدار بیش از پنج هزار هکتار باغات میوه های  سردسيري و بقیه باغ های میوه های گرم سيري و نيمه گرمسيري است.

مدیرجهاد کشاورزی آمل گفت: 123 هکتار از باغهاي شهرستان آمل در یکسال گذشته از محل ارائه تسهیلات به باغداران این شهرستان زیر پوشش اجرای طرح آبیاری تحت فشار قطره ای قرار گرفته است.

امینی افزود: برای اجرای این طرح بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرجهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه برای اجراي طرح آبیاری قطره ای در اراضی کشاورزی، دولت 85 درصد از هزينه ها را تا سقف 35 ميليون ريال در هر هکتار به متقاضیان، تسهیلات دولتی می دهد، تصریح کرد: مابقي هزينه اجراي این طرح نیز با آورده کشاورز تامین خواهد شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.